Daha güçlü müşteri sadakati ve artan satış için müşteri hizmetleri ve kişiselleştirilmiş etkileşimler
Minerva yazılımı, perakende şirketlerinin mobil cihazlarla mağaza da dahil olmak üzere herhangi bir kanalda tüketicileri bilgilendirmesine, ürün önermesine ve alışveriş davranışını gerçek zamanlı olarak etkilemesine yardımcı olur. Perakendeciler, arka uç sistemlerde depolanan bilgileri bir tüketicinin mevcut alışveriş bağlamıyla ilgili gerçek zamanlı verilerle birleştirerek derin kampanya ve tüketici bilgileri geliştirebilir. Gerçek zamanlı bir öneri motoru, önceki çok kanallı etkileşimlere dayanarak tüketicilere bire bir kişisel teklifler önerir. Bu, daha etkili pazarlama kampanyaları, daha güçlü müşteri sadakati, daha büyük sepet boyutları ve daha iyi genel satışlarla sonuçlanır. Her kanalda kapsamlı müşteri hizmetleri ile, şirketler en talepkâr müşterilerinin beklentilerini aşabilir.