Ortak Perakende

Kompleks İş Ağlarını Yönetin

Zor ticaret koşulları ve şiddetli rekabet karşısında perakendeciler tüm operasyonlarda verimliliği artırmaya çalışmalıdır. Perakendeciler, küresel bir iş ağının gücünden yararlanarak ve CPG tedarikçileriyle etkin bir şekilde işbirliği yaparak müşterilerine maliyet etkin bir şekilde daha iyi değer sağlayabilir.

Perakendecilerin ana verilerin güvenilirliğini ve doğruluğunu artırması gerekir. Aynı zamanda, özel etiket üreticileriyle ürün tasarımı üzerinde daha yakın işbirliği yapmaları gerekiyor. Araştırma, geliştirme ve mühendislik ekiplerinin karmaşık süreçleri yönetebilmeleri ve birlikte yeni ürünler başlatabilmeleri zorunludur.

Doğru verilerden daha iyi öngörülerle, perakendeciler, pazarlama doğruluğunu ve tanıtım çalışmalarının etkinliğini artırabilir ve sipariş doğruluğunu ve kalitesini iyileştirerek stok düzeylerini düşürmek ve stokları en aza indirgemek için daha iyi konumlandırılabilir.

Tedarikçilerle etkili işbirliği, ana veri, sipariş veya gelişmiş gönderim bildirimi alışverişinin ötesine geçer. Giderek daha karmaşık ve talepkar bir pazarda genel risk, maliyet ve değeri paylaşmakla ilgilidir.

Ana veri doğruluğunu, sipariş kalitesini, fatura ve ödeme verimliliğini artırarak perakendeciler daha fazla verimlilik ve iyileştirmeden yararlanabilir.

Perakendeciler, içgörüleri, planları ve stratejileri paylaşarak stok seviyelerini düşürürken ürün kullanılabilirliğini artırabilir. Aynı zamanda, pazarlama ve tanıtım faaliyetlerinin uyumlaştırılması, pazarlama harcamalarının etkinliğini en üst düzeye çıkarmanın anahtarıdır.

Perakendeciler için, şirket sınırlarının ötesinde bile ürünlerinin ve bileşenlerinin optimum izlenebilirliğini sağlayarak uyumluluk gereksinimlerini yerine getirmesi de önemlidir.

Tüketicilerin değişen zevklerini karşılamak ve artan taleplerini kârlı bir şekilde karşılamak, perakendeciler için küresel bir iş ağının gücünden faydalanmak önemlidir. Kaldıraç, yüksek değerli, düzenli ve kontrollü işbirlikçi süreçlere basit elektronik veri alışverişinin ötesinde, tüketici malları tedarikçileri gibi iş ortaklarıyla artan işbirliğini gerektirir.

Perakendeciler :

  • Ana verilerin güvenilirliğini ve doğruluğunu artırma
  • Tedarikçilerle etkili bir şekilde işbirliği yapma; araştırma, geliştirme ve mühendislik ekiplerinin geliştirme sürelerini azaltmasına yardımcı olma ve daha yenilikçi özel markalı ürünler tasarlama
  • Anahtar tedarik zinciri bilgileri alışverişinde bulunarak müşteri hizmetleri düzeylerini iyileştirma, güvenlik stoğu düzeylerini düşürme ve tam teslimatı artırma
  • Promosyon planlarını ve tahminlerini satıcılarla paylaşarak ticaret fonlarının kullanımını en üst düzeye çıkarma ve promosyon etkinliğini artırma
  • Kapalı döngü bir promosyon işlemi oluşturma
  • Satınalma siparişlerini ve faturaları elektronik olarak değiştirerek verimliliği artırma, hataları en aza indirme ve erken ödeme indirimlerinden yararlanma

işlemlerini yapmalıdır.

Bilgi Talebi