Kaynak ve Tedarik

Hiçbir işletme bir ada değildir; her biri geniş bir müşteri, rakip ve işbirlikçi ekosisteminin bir parçası olarak var. İşletmeler özünde, müşteri ihtiyaçlarını, müşterilerinin kendilerinden daha verimli ve etkili bir şekilde tanımlayarak ve ele alarak ekonomik değer üretmelidir. Gelişmek için, bu ihtiyaçları rakiplerinden daha iyi ele almaları gerekir. Müşterilere hizmet vermeyi, rekabeti arttırmayı ve büyüme ve kârlılık hedeflerini gerçekleştirmeyi başarmak için şirketler sonuçta bir grup kritik işbirliğine dayanmalı: tedarikçiler ve satıcılar.

Artan müşteri beklentileri çağında, rekabetin artması, küreselleşmenin artması ve hızla değişen iş koşulları, yüksek performanslı tedarik, tedarik ve tedarik zinciri yönetimi işletme başarısı için çok önemli hale geldi.


Kaynak Yönetimi
Tedarik Yönetimi
Bilgi Talebi