Uygulama Objeleri

Uygulama nesneleri, uygulamaların öğeleridir. Örneğin; sayfalar (ekranlar).

Menü öğelerinin altında bulunan sistem nesneleridir.

Örneğin; "Sipariş Yönetimi" modülünde, "Satış Siparişleri Yönetimi" menüsü ve "Satış İade Siparişleri" menü maddesi altında "Satınalma Siparişleri" sistem nesnesi mevcuttur.

Alt uygulama nesneleri, bir sistem nesnesinin ekranlarını kontrol eder; Örneğin, "Kaydet", "Sil", "Yeni", vb.

Örneğin; "Satış Belgesi Bilgilerini Kaydet" uygulama nesnesi ( aslında "Satış Belgesi" uygulama nesnesinin alt uygulama nesnesidir ) satış belgesi bilgisi ekranının "Kaydet" işlevini yerine getirmek için oluşturulur.


Uygulama nesnesini oluşturmak için aşağıdaki bilgileri belirlemelisiniz.

  • Obje Kodu : Bir nesne kodu yazmanız gerekir.
  • Obje Adı : Bir nesne adı yazmanız gerekir.
  • Sıralama Kodu : Uygulama nesnesinin hangi "Uygulama Modülüne" ait olduğunu belirleyen ve uygulama nesnesinin görüntüleme sırasını belirleyen bir sayı kombinasyonu yazmanız gerekir. Not : "Sipariş Kodu" tespiti sırasında; Uygulama Modülü oluşturma sırasında tanımlanmış olan "Nesne Öneki" ile başlamanız gerekir. Bu ön ek, iş nesnesinin bu uygulama modülüne ait olduğunu gösterir.
  • Düzey : Uygulama nesnesinin hiyerarşik seviyesini belirtmek için bir sayı yazmanız gerekir.
  • Program Kodu : Sistem Uygulama Programı "Kaynak Program Kodu" olarak adını ( Uygulama Kaynağını ) yazmanız gerekir.
  • Program Argümanı : "Program Argümanı" yazabilirsiniz.
  • Program Parametresi : "Program Parametresi" yazabilirsiniz.
  • Silme Objesi Kodu : "Silme Objesi Kodu" yazabilirsiniz.
  • Kaydetme Objesi Kodu : "Kaydetme Objesi Kodu" yazabilirsiniz.
  • Kaydetme Dönüşü Objesi Kodu : "Kaydetme Dönüşü Objesi Kodu" yazabilirsiniz.
  • İşlem Modu : Açılır kutudan aşağıdaki modlardan birini seçmelisiniz.
    1. LS - Kayıt Listesi
    2. NW - Yeni Kayıt
    3. ED - Kayıt Bilgisi
    4. SV - Kaydetme
    5. DL - Kayıt Silme
    6. CN - İptal Etme
    7. AP - Onaylama
    8. TB - Sekme[Tab]
    9. AA - Erişim Yetkisi
    10. DB - Analiz Paneli
    11. RP - Rapor
    12. MCM - Belge Onaylama
    13. UCM - Belge Onayı Çözme
    14. FLT - Kayıt Filtresi
    15. CRC - İlişkili - Benzer Kayıt Yaratma
    16. OMENU - Operasyon Menüsü
    17. AUDIT - Kayıt Yönetimi
    18. OPR - Kayıt İşlemleri [Yeni Kayıt, Silme, Kaydetme]
    19. EML - E-Mail Gönderme
  • Statüsü : Açılır kutudan aşağıdaki durumlardan birini seçmelisiniz.
    1. LA - Aktif
    2. ZZ - İptal
  • Tipi : Açılır kutudan aşağıdaki türlerden birini seçmelisiniz.
    1. SM - Sistem Menü Grubu
    2. SF - Sistem Fonksiyonu
    3. SR - Sistem Raporu
    4. SD - Sistem Analiz Paneli
    5. UR - Sistem Kullanıcı Tanımlı Rapor
    6. UD - Sistem Kullanıcı Tanımlı Analiz Paneli
    7. QM - Kullanıcıya Özgü Menü Grubu
    8. QF - Kullanıcıya Özgü Fonksiyonalite
    9. QR - Kullanıcıya Özgü Kullanıcı Tanımlı Rapor
    10. QD - Kullanıcıya Özgü Kullanıcı Tanımlı Yönetim Paneli
  • Ülke Seçenekleri : Ülke seçeneklerini yazmanız gerekir. Tüm ülkeleri seçmek için " * " yazabilirsiniz.
  • İlişkili Modüller : İlgili modülleri yazabilirsiniz. Tüm modülleri seçmek için " * " yazabilirsiniz.
  • Icon Adresi : " /Minerva/IMG/ICO/???????.png " formatında bir simge adresi girebilirsiniz.
  • Yardım Kodu : İçerik Haritası Birimleri kodu "Yardım Kodu" olarak yazabilirsiniz.
Bilgi Talebi