Tüm Yapılmış İşler - Aktiviteler

"Tüm Yapılmış İşler - Aktiviteler" menüsü altında, "Yeni" butonuna basarak, yapılan aktiviteleri kaydetmeye başlayabilirsiniz.

Ayrıca oluşturulan tüm aktiviteleri listeleyebilir, görmek ve düzenlemek için kayıtları tıklayabilirsiniz.

Aktivite Tipi - Konusu

Açılan kutudan bir "Aktivite Tipi" seçmeniz ve etkinlik için bir Konu tanımlamanız gerekir.

Aktivite Tipi

Açılan kutudan bir İş Tipi seçmeniz gerekir.

İlgili Kişiyi Belirleme

Bir ilgili kişiyi tanımlamak istiyorsanız, "İlgili Kişi" onay kutusunu işaretlemeniz gerekir. Bu onay kutusunu işaretledikten sonra "İlgili Kişi - İş Ortağı" bölümü görüntülenir ve "P - Kişi" tipi iş ortakları arasında pencereden ilgili kişi seçebilirsiniz.

Aktivite Bilgileri - Zamanlama

Aktivite oluşturma sırasında aşağıdaki alanları tanımlamanız gerekir :

  • Başlangıç Tarihi - Saati
  • Aktivite Süresi
  • Bitiş Tarihi - Saati ( Sistem, yukarıdaki seçimlere göre bitiş tarihini ve saatini otomatik olarak görüntüler. )

Aşağıdaki alanı da tanımlayabilirsiniz :

  • Özel mi ?

Renk Seçimi

"Aktivite" listesindeki aktivite satırının değiştirileceği bir renk seçebilirsiniz.

Bu renkleri kullanarak, görsel gruplaşmalar vb. yapabilirsiniz.

Organizasyon Bilgileri

Pencereden bir Aktivite Sahibi seçmeniz gerekir. Oturum açan kullanıcı varsayılan olarak aktivite sahibi olarak görüntülenir. İsterseniz, pencereden seçerek değiştirebilirsiniz.

Bir Yönetim Organizasyonu ve Organizasyon Birimi seçebilirsiniz.

İlgili Görev

Aktivite önceden oluşturulmuş bir görevle ilgiliyse, pencereden Görev 'i seçebilir ve açılan kutudan Görev Statüleri 'ni ayarlayabilirsiniz.

Bu değişiklik, "Aktiviteler" sekmesi altında Görev Kaydı Yapıldı oluşturulur.

Bilgi Talebi