Tedarikçiler

Tedarikçiler ( hem şirketler hem de kişiler ) kayıtlarını tutmak için Tedarikçi ana kartlarını oluşturmalısınız.


"Tedarikçiler" menü maddesi altında, aşağıdaki alt menü öğeleri mevcuttur.

  • Tüm Tedarikçiler
  • Aktif Tedarikçiler
  • Engellenen Tedarikçiler
  • İptal Edilen Tedarikçiler
  • Potansiyel Tedarikçiler
  • Lider Tedarikçiler
  • Eski Tedarikçiler
  • Arşiv Tedarikçiler

"Tüm Tedarikçiler" alt menü maddesi altında, Sistem içerisinde yaratılan tüm Tedarikçiler listelenir ve diğer alt menü öğeleri altında Tedarikçiler Statüler 'ine göre gruplandırılır.

"Tedarikçiler" menü öğesinin tüm alt menü öğeleri altında Tedarikçiler oluşturulabilir. Diğer bir deyişle; "Tüm Tedarikçiler" menü öğesi altında herhangi bir statüde bir Tedarikçi yaratabilir ve belirli bir statüye sahip bir Tedarikçi oluşturmak için, uygun statüyü sağlayacak uygun bir alt menü öğesine ( aktif Tedarikçiler vb. ) basabilirsiniz.

Tedarikçiler Yaratma

Aşağıdaki butonlardan birine basarak tedarikçi oluşturmaya başlayabilirsiniz.

  • Yeni Kurumsal
  • Yeni Kişi

Merkezi Kartlardan Seçerek Tedarikçi Yaratma

İş Ortakları [Merkezi] 'ndan seçim yaparak Tedarikçi yaratabilirsiniz.

Bunun için "Merkez Kartları" butonuna basmanız gerekir.

Eğer "Yeni Kurumsal" butonuna basarsanız, "K - Kurumsal" tipi iş ortakları listelenir.

"Yeni Kişi" butonuna basarsanız, "P - Kişi" tipi iş ortakları listelenir.

İlgili "Gönder" butonuna basarak bir iş ortağı seçtikten sonra, işletme kayıtlarında birliği sağlayan "Merkezi Kayıt ID" ve iş ortağı hakkında gerekli bilgiler ana karta aktarılacaktır.

Grup Şirketlerinden Seçerek Tedarikçi Yaratma

Tedarikçiniz olarak bir grup şirketi oluşturmak istiyorsanız, bunu Grup Şirketleri [Merkezi] 'nden seçerek oluşturabilirsiniz.

Bunun için "Yeni Kurumsal" butonuna bastıktan sonra "Grup Şirketleri" butonuna basmanız gerekir.

İlgili "Gönder" butonuna basarak bir grup şirketi seçtikten sonra, işletme kayıtlarında birliği sağlayan "Merkezi Kayıt ID" ve şirketle ilgili gerekli bilgiler ana karta aktarılacaktır.

Tedarikçi Durumu

Combobox'dan aşağıdaki durumlardan birini seçmelisiniz.

  • AA - Lider Tedarikçiler
  • BA - Potansiyel Tedarikçiler
  • DB - Soruşturma ve Denetim
  • DF - Onay Bekliyor
  • LA - Aktif Tedarikçiler
  • PA - Engellenen Tedarikçiler
  • YH - İptal Edilen Tedarikçiler
  • XA - Eski Tedarikçiler
  • ZZ - Arşiv Tedarikçiler

Not : Ana kartı oluşturduktan sonra, tedarikçinin durumunu daha sonra değiştirmeniz gerekirse, "Ayrıntı" sekmesinin altındaki "Durum ve Yaşam Döngüsü Bilgisi" bölümünde yapabilirsiniz. Bunun için açılan "Durum" kutusundan yeni bir durum seçmeniz ve belgeyi kaydetmeniz gerekir.

Tedarikçi Tipi

Sınıflandırma amacıyla, combobox'dan Tedarikçi Türü 'nü seçmelisiniz.

İletişim Bilgileri

Minerva'da, iletişim bilgileri ana kartların "İletişim" sekmesi altında tutulur.

Adres Ekleme

"İletişim" sekmesi altında, "Kişiler" için yasal adres olarak ve "Şirketler" için merkezi olarak kullanılacak bir "Adres" tanımlayabilirsiniz.

Not : Bu adresi, aşağıda açıklandığı şekilde "Kuruluş" sekmesi altında da tanımlayabilirsiniz.

Telefon Numaraları ve E-posta Adresleri ve Sosyal Medya Hesapları Ekleme

Telefon numaralarını, e-posta adreslerini ve sosyal medya hesaplarını "İletişim" sekmesi altında da tutabilirsiniz.

Burada, sabit hatlı telefon, cep telefonu vb. Bazı iletişim bilgileri alanları gösterilecektir. Gerekli olanları doldurabilirsiniz.

Mevcut olanlara daha fazla iletişim bilgisi alanı eklemek için, "İletişim Kanalı İşlemleri" bölümünde "Yeni İletişim Kanalı" açılır kutusundan bir İletişim Kanal Tipi seçmelisiniz.

Bu, seçilen iletişim kanalı tipi için başka bir iletişim bilgisi alanı yaratacaktır.

Yetkilendirme İşlemleriyle İrtibata Geçin

"İletişim" sekmesi altında, "İletişim Yetkilendirme İşlemleri" bölümündeki "Yetkilendirme Formları" butonuna basarak Sistemde iletişim izni formları oluşturabilirsiniz.

B2R ve B2B platformlarında oluşturulan iletişim yetkilendirme formlarını "Yetkilendirme Formları" butonuna bastıktan sonra görüntüleyebilirsiniz. Form ayrıntılarını görmek için ilgili kayda basmanız gerekir.


İş ortağının tüm iletişim bilgilerinin nihai yetkilendirme durumunu görüntülemek için "İletişim Durumu" butonuna basabilirsiniz.

İletişim Onayı Formları Oluşturma

"İletişim" sekmesi altındaki "İletişim Yetkilendirme Formları" butonuna bastıktan sonra, Sistemde yeni bir iletişim onayı formu kaydetmeye başlamak için "Yeni" butonuna basmanız gerekir.

( Bunlar belirtilmiştir mesajlaşma ve telefon görüşmeleri için kullanılabilir "İletişim Birimleri" bölümünde, tüm iletişim bilgilerinin de irtibat Tipi ) - Söz konusu kayıtlı e-posta adreslerini, telefon numaralarını her tür vs- herkes için listelenir Mesaj Gönderme Grupları (bunlar Mesaj Türü olarak belirtilmiştir ). İrtibat izinlerini belirtmek için "İrtibat İzni" açılır kutusundan aşağıdaki seçeneklerden birini seçebilirsiniz.

  • Tanımsız : Bu, varsayılan seçenektir, bir irtibat izni için uygun bilgi yoksa, olduğu gibi bırakabilirsiniz.
  • Evet : İrtibat izninin iş ortağı tarafından verildiğini belirtir.
  • Hayır : İrtibat izninin iş ortağı tarafından reddedildiğini belirtir.

Finansal Hesaplar

"Ticari" sekmesi -> "Hesaplar" sekmesi altında finansal hesaplar oluşturabilir ve yönetebilirsiniz.

Finansal hesaplar işlemleri önceden tanımlanmış kriterlere göre gruplamak için oluşturulur. Örneğin; aynı iş ortağıyla aynı para birimlerindeki işlemler için.

Minerva'da, finansal hesaplar Tedarikçilerin ana kartlarında tutulmuyor.

Bu size her bir finansal hesap için farklı ana kartlar oluşturma zorunluluğu getirmeme olasılığını verir.

Bir Tedarikçiyle farklı para birimlerinde çalışıyor olabilirsiniz.

Tedarikçinizle birlikte çalıştığınız her bir para birimi için farklı Tedarikçi kartları oluşturmak yerine, oluşturulmuş bir Tedarikçi kartına birden fazla finansal hesap ekleyebilirsiniz.

Çünkü; sadece bir Tedarikçi var ve sadece aynı para birimlerindeki işlemleri göstermek için finansal hesaplar oluşturmanız gerekiyor.

Farklı para birimlerine sahip birden fazla finansal hesap oluşturarak, birden fazla ana kart oluşturmaktan ve bunları yönetmeye çalışmaktan kurtulursunuz.

İkincisi; eğer bir kişi / şirket aynı şirket için hem tedarikçi hem de Tedarikçi ise, ancak ayrı ana kartlar oluşturmak istemiyorsanız; Bir ana kart oluşturduktan sonra ( örneğin; Tedarikçi için ), sistem otomatik olarak "Tedarikçi " tipi için bir finansal hesap oluşturacaktır. Tedarikçi kartına, "Tedarikçi" olarak hesap tipinde başka bir finansal hesap ekleyebilirsiniz. Böylece aynı karta iki finansal hesap ekleyerek kişi / kurumun hem tedarikçi hem de Tedarikçi olduğu yansıtılmaktadır.

Finansal Hesap Türü

Yukarıdaki paragrafta açıklandığı gibi, aşağıdaki türler için ekstra finansal hesaplar oluşturabilirsiniz :

  • CSW - Tedarikçi
  • PJC - Proje
  • CSR - Perakende Tedarikçi
  • CSE - E-Ticaret Tedarikçi
  • SPW - Tedarikçi

Muhasebe Bilgisi

Kayıtların yapılacağı GL Hesabı 'nı, pencereden seçebilirsiniz.

Sonra açılan kutudan aşağıdaki Muhasebe Yöntemlerinden birini seçebilirsiniz.

  • ACR - Tahakkuk Esaslı Muhasebe/li>
  • CSH - Nakit Esaslı Muhasebe

Ticaret Bilgisi

Aşağıdaki ticari bilgileri finansal hesap bazında belirleyebilirsiniz.

  • Ticari vergiden muaf mı ? : Açılan kutudan "Evet" veya "Hayır" ı seçebilirsiniz.
  • Vergi Muafiyeti Grubu : Mali hesap vergiden muafsa, açılan kutudan aşağıdaki gruplardan birini seçebilirsiniz.
      1. RSL - Bayi
      2. VEL - Uygun Satıcı
  • Varsayılan Fiyat Listesi : Tüm Satış Fiyatı Listeleri ve Satın Alma Fiyatı Listeleri açılan pencerede listelenir. Varsayılan fiyat listesi olarak kullanılacak birini seçebilirsiniz.
  • İndirim Öğesi : Açılan giriş kutusundan "Finansal Hesap Türü" için uygun bir indirim kalemi seçebilirsiniz. Yani, Tedarikçiler ve proje için "Satış İndirimi" veya "Tarife İndirimi". Tedarikçiler için "Satın Alma İndirimi" veya "Satın Alma Alt İndirimi".
  • İndirim Oranı : Bir yüzde indirim oranı yazabilirsiniz.
  • İskonto Hesaplama Yöntemi : İskonto hesaplaması için "Sıralı" veya "Tutar Bazlı" yöntemini seçebilirsiniz.
  • Varsayılan Satış Tipi : Satış Türleri arasından varsayılan bir satış türü seçebilirsiniz.
  • Varsayılan Satış Grubu : Satış Grupları arasından varsayılan bir satış grubu seçebilirsiniz.
  • Varsayılan Satın Alma Türü : Satın Alma Türleri arasından varsayılan bir satın alma türü seçebilirsiniz.
  • Varsayılan Satınalma Grubu : Satınalma Grupları arasından varsayılan bir satınalma grubu seçebilirsiniz.
  • Tahsilat - Ödeme Planı : Tahsilat - Ödeme Planları arasından bir tahsilat - ödeme planı seçebilirsiniz.
  • Varsayılan Gönderim Belgesi : Aşağıda listelenen belgelerden birini varsayılan gönderim belgesi olarak seçebilirsiniz.
      1. SBA - Satış Belgesi
      2. SDV - Gönderilen Teslimat - Gönderi

İş Ortağı Kredi ve Risk Yönetimi

Kredi kontrolünün iş ortağına "Ticari" sekmesi -> "Kredi ve Risk" sekmesi altında uygulanıp uygulanmayacağını belirleyebilirsiniz.

Ayrıca;

  • Kredi Kontrolü Yok
  • İş Ortağı Tabanlı Kredi Kontrolü
  • Cari Hesap Bazlı Kredi Kontrolü
  • Muhatap + Cari Hesap Bazlı Kredi Kontrolü

seçebilirsiniz. Her ikisi de sırasında kredi kontrol edebilirsiniz;

  • Siparişin Yaratılması : Bir uyarı vermek veya siparişin oluşturulmasına izin vermemek gibi, kredi limitlerini aşmanız durumunda yapılacakları belirleyebilirsiniz.
  • Gönderi : Bir uyarı iletmek veya sevkıyat işlemine izin vermemek gibi kredi limitlerini aşmanız durumunda gerçekleştirilecek işlemleri belirleyebilirsiniz.

Kredi Limit Bilgisi

Aşağıdaki kredi limiti bilgilerini belirleyebilirsiniz, böylece sistem, bunların aşılması halinde işlemlerin devam etmesine izin vermeyecektir.

  • İş Ortağı Kredi Limiti
  • Kredi Aşım Tutarı ve % : İlgili alanlara yazarak, tutar ya da yüzde aşan bir kredi belirleyebilirsiniz.
  • Toplam Kredi Limiti

Risk Hesaplama Parametreleri

Risk hesaplaması için aşağıdaki parametreleri belirleyebilirsiniz.

  • Açık Hesap Bakiyesi Risk Hesaplamasına Dahil Edildi mi ? : Evet ise, onay kutusunu işaretleyebilirsiniz.
  • Tahsil Edilmeyen Çekler Risk Hesaplamasına Dahil Edildi mi ? : Evet ise, onay kutusunu işaretleyebilirsiniz.
  • Kendi Kontrol Risk Faktörü : "Faktörü" yazabilirsiniz.
  • Onaylanan Kontrol Risk Faktörü : "Faktörü" yazabilirsiniz.
  • Tahsil Edilmemiş Senetler Risk Hesaplamasına Dahil Edildi mi ? : Evet ise, onay kutusunu işaretleyebilirsiniz.
  • Senet Notu Risk Faktörü : "Faktörü" yazabilirsiniz.
  • Onaylanan Senet Not Risk Faktörü : "Faktörü" yazabilirsiniz.
  • Faturalandırılmamış Faturalandırma Notları Risk Hesaplamasına Dahil Edildi mi ? : Evet ise, onay kutusunu işaretleyebilirsiniz.
  • Satış Türleri : Satış türlerini belirleyebilirsiniz.
  • Risk Hesaplamasında Gönderilen Siparişler : Evet ise, onay kutusunu işaretleyebilirsiniz.
  • Sipariş Türleri : Sipariş türlerini belirleyebilirsiniz.

Risk Analizini Görüntüleme

Sistem riski hesaplar ve risk analizini "Ticari" sekmesi -> "Kredi ve Risk" sekmesi altında tanımlanan parametrelere göre yapar.

Risk analizini görüntülemek için, "Tedarikçi Bilgileri" ekranında "Menü" sekmesi altında -> "Genel" sekmesi altında, "Finansal Analiz" bağlantısına tıklamanız gerekir. Burada, risk analizinin yapılacağı bir "Cari Hesap" seçebilirsiniz ( "Tüm Finansal Kartların" da seçilmesi mümkündür. ). Daha sonra "Risk Analizi" sekmesine basınız.

Seçilen cari hesap için aşağıdaki bilgiler gösterilecektir.

  • Hesap Bakiyesini Aç
  • Riski Kontrol Et
  • Bono Riski
  • Sipariş Riski
  • Sevkıyat Riski
  • Toplam Risk
  • Kredi Limiti
  • Risk Toleransı
  • Toplam Kredi Limiti
  • Açık Kredi

İş Ortağı Banka Cari Hesapları ve Kredi Kartlarını Kaydetme

İş ortağının banka hesap bilgilerini "Ticari" sekmesi -> "Banka Cari Hesapları" sekmesi altında ve kredi kartı bilgilerini "Ticari" sekmesi -> "Kredi Kartları" sekmesi altında tutabilirsiniz.

Servis Seviyesi Tayini

İş ortağınızla bir servis seviyesi sözleşmeniz (SLA) varsa, "Ticari" sekmesi -> "Satış - Lojistik" sekmesi altındaki açılan kutusundan Servis Seviyesini seçebilirsiniz.

Kişisel veya Kurumsal Bilgilerin Kaydedilmesi

Tedarikçinin yaratılması sırasında, "Yeni Kurumsal" butonuna basarsanız, "Kurumsal" sekmesi görüntülenir.

Tedarikçinin yaratılması sırasında, "Yeni Kişi" butonuna basarsanız, "Kişisel" sekmesi görüntülenir.

Böylece, aşağıdaki bilgileri uygun sekme altında tutabilirsiniz.

Kişisel Bilgi

"Kişisel" sekmesi altında, aşağıdaki bilgileri çok detaylı bir şekilde kaydedebilirsiniz.

  • Mesleği : Bu kaydı "Kişisel" sekmesi -> "Genel" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Medeni Durumu : Bu kaydı "Kişisel" sekmesi -> "Genel" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Eğitim Durumu : Bu kaydı "Kişisel" sekmesi -> "Genel" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Tedarikçi Kaynağı : Bu kaydı "Kişisel" sekmesi -> "Genel" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Kimlik Bilgileri : Kimlikle ilgili kayıtları "Kişisel" sekmesi -> "Kimlik" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Fiziksel Bilgi : Fiziksel görünümle ilgili kayıtları "Kişisel" sekmesi -> "Kimlik" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Askerlik Servis Bilgileri : Askerlikle ilgili kayıtları "Kişisel" sekmesi -> "Kimlik" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Referanslar : "Kişisel" sekmesi -> "Referanslar" sekmesi altında referans kayıtlarını (hem Tedarikçi tarafından gönderilen referansları hem de üçüncü taraflardan alınan diğer referansları) saklayabilirsiniz.
  • Sorgu : Tedarikçi ile ilgili sorgu kayıtlarını "Kişisel" sekmesi -> "Sorgu" sekmesi altında tutabilirsiniz.

Kurumsal Bilgiler

"Kurumsal" sekmesi altında, aşağıdaki bilgileri çok detaylı bir şekilde kaydedebilirsiniz.

  • Kuruluş Tarihi : Bu kaydı "Kurumsal" sekmesi -> "Genel" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Tedarikçi Kaynağı : Bu kaydı "Kurumsal" sekmesi -> "Genel" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Referanslar : "Kurumsal" sekmesi -> "Referanslar" sekmesi altında referans kayıtlarını ( hem Tedarikçi tarafından gönderilen referansları hem de üçüncü taraflardan alınan diğer referansları ) saklayabilirsiniz.
  • Talep : Tedarikçi ile ilgili sorgu kayıtlarını "Kurumsal" sekmesi -> "Talep" sekmesi altında tutabilirsiniz.
  • Şirket Pay Sahipleri : Şirket pay sahiplerinin pay oranı vb. Bilgilerini "Kurumsal" sekmesi -> "Şirket Ortakları" sekmesi altında tutabilirsiniz.

İş Ortağı Organizasyon Yapısı

Minerva'da, tüm adresler ve şubeler ( sadece "Şirketler" için ) iş ortağının "Organizasyonel" sekmesi -> "Organizasyon" sekmesi altında tanımlanmıştır.

Adresler'i "Şirketler" için Tanımlamak

Birden fazla adres tanımlayabilirsiniz - "Kuruluş" sekmesi -> "Kuruluş" sekmesi altındaki fatura adresi, gönderi adresi vb.

"İletişim" sekmesi altında bir adres tanımlamadıysanız, "[Merkez]" kaydına basarak burada yapabilirsiniz. Bu kayıtta yapılan herhangi bir değişiklik "İletişim" sekmesi altındaki adresi güncelleyecektir.

Daha fazla adres tanımlamak istiyorsanız; "[Genel Merkez]" kaydına bastıktan sonra, "Tedarikçi Organizasyonu Hesap Bilgileri" ekranında "Yeni" butonuna basmanız ve açılan kutudan bir Adres Türü seçmeniz gerekir.

"Şirketler" için İşletme Birimleri Tanımlama

İş ortağının organizasyon yapısını yansıtacak şekilde iş birimlerini (şubeleri) tanımlayabilirsiniz.

Bunun için, "Organizasyonel" sekmesi -> "Organizasyon" sekmesi altındaki "Yeni" düğmesine basmanız gerekir. Burada, iş ortağının birden fazla iş birimini tanımlayabilirsiniz.

Adresler'i "Kişiler" için Tanımlama

"Kuruluş" sekmesi -> "Kuruluş" sekmesi altındaki fatura adresi, ev adresi vb. birden fazla adres tanımlayabilirsiniz.

"İletişim" sekmesi altında bir adres tanımlamadıysanız, burada "Yasal Adres" kaydına basarak bunu yapabilirsiniz. Bu kayıtta yapılan herhangi bir değişiklik "İletişim" sekmesi altındaki adresi güncelleyecektir.

Daha fazla adres tanımlamak istiyorsanız; "[Genel Merkez]" kaydına bastıktan sonra, "Tedarikçi Organizasyonu Hesap Bilgileri" ekranında "Yeni" butonuna basmanız ve açılan kutudan bir Adres Türü seçmeniz gerekir.

"Şirketler" İrtibat Kişilerinin Belirlenmesi

İrtibat kişilerini "Organizasyonel" sekmesi -> "Kişiler" sekmesi altında belirleyebilirsiniz.

Pencereden bir "İş Ortağı" veya "İrtibat Kişisi" seçtikten sonra, birleşik kutulardan bir "İlişki Türü" (-> CPR - İrtibat Kişisi) ve "Satış Verimliliği Seviyesi" seçebilirsiniz.

Satış Verimliliği Seviyesi

Aşağıda listelenen verimlilik düzeylerinden birini seçebilirsiniz :

  • A - Karar Verici
  • B - Karar Verici
  • C - Etkisi Yok

Kişiler İçin İlişkilerin Belirlenmesi

Bu "Kişiler" ile ilgili kişi ve / veya şirketleri "Organizasyonel" sekmesi -> "İlişkiler" sekmesi altında belirleyebilirsiniz.

Pencereden bir "İş Ortağı" veya "İrtibat Kişisi" seçtikten sonra, açılan kutulardan bir "İlişki Türü" (-> CPR - İrtibat Kişisi) ve "Satış Verimliliği Seviyesi" seçebilirsiniz.

Satınalma Verimliliği Seviyesi

Aşağıda listelenen verimlilik düzeylerinden birini seçebilirsiniz :

  • A - Karar Verici
  • B - Karar Verici
  • C - Etkisi Yok

Sorumlu Personelin Belirlenmesi

İş ortağından sorumlu olacak personeli "Organizasyonel" sekmesi -> "Personel" sekmesi altında belirleyebilirsiniz.

Pencereden bir "Çalışan" veya "İş Ortağı" veya "İlgili Kişi" seçtikten sonra, açılan kutudan bir İş Ortağı Sorumlu Personel İlişki Türü seçebilirsiniz.

Bir kullanıcı bazı Tedarikçilere "Sorumlu Personel" olarak atanmışsa, bu kullanıcı, Tedarikçi göz atma ekranlarındaki "Hesabım" onay kutusunu işaretleyerek bu Tedarikçileri görüntüleyebilir. ("Tüm Tedarikçiler" ekranında ve tüm Tedarikçi ilişkili alt menülerinde.)

İş Ortağı Kategorilendirmesi

Eğer iş ortağı -> "SLS - Satış Organizasyonu" ve "SVM - Servis Organizasyonu" organizasyon tipinde bir Departman ve Operasyonel Organizasyonda yer alıyorsa, bunu "Satış Organizasyonu" ve "Servis Organizasyonu" nu seçtikten sonra "Kategori" sekmesi -> "Operasyonel Organizasyonlar" sekmesi altında görüntüleyebilirsiniz.

Bu ilişki;

  • Kanal İlişkisi
  • Bölge İlişkisi
  • Bölünme İlişkisi
  • Bölümlendirme İlişkisi

her kuruluşun bölümlerinde görünür.


İş ortağı bir İş Ortağı Kataloğu 'nda yer alıyorsa, bunu "Kategori" sekmesi -> "İş Ortağı Katalogları" sekmesi altında, "Katalog" u seçtikten sonra görüntüleyebilirsiniz.

Beyanı Görüntüleme

"İfade" butonuna basarak, muhasebe kayıtlarına dayanan "İş Ortağı Hesabı Beyanı" nı görüntüleyebilirsiniz. Örneğin; bu Tedarikçi için yaratılan satış faturaları.

İşlemleri Görüntüleme

"İşlemler" butonuna basarak, muhasebe dışı kayıtları da içeren tüm "İş Ortağı İşlemleri" ni görüntüleyebilirsiniz. Örneğin; bu Tedarikçi için yaratılan satış siparişleri.

Bilgi Talebi