Marka sahipleri, toptan, perakende ve dijital gibi farklı kanalları kullanarak müşterilere hizmet etme ve satış yapma olanağına sahiptir.
Müşteriler, bir markayla nasıl ilişki kurduklarına bakılmaksızın tutarlı bir satış deneyimi beklemektedir. Çeşitli satış kanallarına hizmet vermek için marka sahipleri, müşterilerin ihtiyaçlarını anlamalı, taleplerini tahmin etmeli, tutarlı ve çok kanallı etkileşimler sunmalıdır.
Toptan müşterinizi ve kilit müşterilerinizi yönetin.
Ürün kullanılabilirliği bilgilerini ve kurallara dayalı sipariş tahsisi ve stok segmentasyonu sağlayarak doğru müşteri talebine envanter atama.
Mevsimsellik, boyut, renk, müşteri, fiyat grupları ve diğer özelliklere dayalı fiyat stratejilerini etkin bir şekilde geliştirme.
Denetimi en üst düzeye çıkarmak ve mevsimsel teslimat sürelerine ince ayar yapmak için mevsimsel işleme kullanın.
Biletleme, etiketleme ve özel kullanım gibi katma değerli servislerle müşteri hizmetlerini iyileştirin.
Mağazalardan, e-ticaretten ve B2C'den franchise alanlara kadar kendi perakende kanallarınızı yönetin.