E-Mail Gönderi Listeleri

Toplu e-mail gönderme işlemi için E-Mail Gönderi Listeleri oluşturabilirsiniz.

Listeye Manuel E-Posta Adreslerii Ekleme

Bir liste oluşturduktan sonra ( ekranı kaydedince ), "Kayıtları Listele" sekmesi altındaki e-mail adreslerini eklemeye başlayabilirsiniz.

Bakım İşlemlerini Listele

Sistemde mevcut kayıtları kullanarak otomatik olarak listeler oluşturabilirsiniz.

Mevcut E-Mail Kayıtlarını İş Ortaklarından Aktarma

"Liste Bakımı İşlemleri" bölümünde, açılan "Transfer Yöntemi" kutusundan "Şirket İş Ortaklarından Transfer" seçeneğini seçmeniz gerekir.

Bu tipi açılan kutudan seçtiğiniz anda, aşağıdaki bölümler görüntülenir ve mevcut kayıtları seçimlerinize göre aktarmak için her bölümde birden çok seçenek seçebilirsiniz. Not : Tüm bölümlerde "Hepsi" seçeneği mevcuttur.

  • İş Ortağı Tipleri
  • İş Ortağı Etiketleri
  • İş Ortağı Kurumsal / Kişisel

Ardından, "Seçilen Kayıtları Aktar" butonuna basmanız gerekir.

Başka Bir Listenin E-Mail Kayıtlarını Aktarma

"Bakım İşlemlerini Listele" bölümünde, "Aktarma Yöntemi" açılır kutusundan "Diğer Gönderme Listesinden Aktar" seçeneğini seçmelisiniz.

Bu tipi açılan kutudan seçtikten sonra, bir "Liste" kutusu görüntülenecektir ve açılan kutudan sistemde bulunan "E-Mail Gönderme Listeleri" nden birini seçebilirsiniz.

Ardından, "Seçilen Kayıtları Aktar" butonuna basmanız gerekir.

Liste Düzenleme

Manuel oluşturulan veya otomatik olarak aktarılan kayıtlar "Kayıt Listeleri" sekmesi altında listelenir.

Kayıtların bazılarını silmek istiyorsanız, onay kutularını işaretledikten sonra "Sil" butonuna basabilirsiniz.

Oluşturulan Liste İçin İletişim Yetkilerini Görüntüleme

Her bir kaydın iletişim yetkisini, "Kayıtları Listele" sekmesinin altındaki "Uyarılar" sütununda ilgili butona basarak görüntüleyebilirsiniz.


Not : "Uyarılar" butonundaki "0", e-mail adresi için "İletişim Onay Formu" oluşturulmadığını gösterir.

Nasıl oluşturulacağını öğrenmek için, örneğin "Müşteriler" için bkz. : İletişim Onay Formları. Not : Bu formlar tüm iş ortakları için aynı şekilde oluşturulduğundan, sadece müşteriler için bağlantı örnek olarak verilmiştir.

"Uyarılar" butonundaki "0" dışında bir sayı, e-mail adresi için bir "İletişim Onay Formu" nun oluşturulduğunu gösterir, ancak bu numara, bağlantının izin verildiğini ifade ETMEZ. İzin verilip verilmediğini görmek için butona basmanız ve kaydın "İletişim Durumu" nu kontrol etmeniz gerekir.

Bir Listenin Toplu Silinmesi

Tüm listeyi silmek istiyorsanız, "Bakım İşlemlerini Listele" bölümündeki "Bu Listedeki Tüm Kayıtları Sil" butonuna basabilirsiniz.

Bilgi Talebi