Giden Çağrı Listesi

"Yeni" butonuna basarak çağrı merkezi çağrı listesi için yeni bir kayıt oluşturabilirsiniz.

Müşteri Kimliği ve Adresi

"Müşteri" yi seçtikten sonra, müşteri ile ilgili tüm gerekli bilgiler gerekli alanları doldurur.

Çağrı Kategorisi Tespiti

Açılır kutudan Çağrı Kategorisi seçimelisiniz.

Öncelik Seviyesi Tespiti

Açılır kutudan Öncelik Seviyesi seçmelisiniz.

Organizasyon Bilgisi

Açılır pencereden bir Çağrı Sahibi veya bir Yönetim Organizasyonu tanımlamanız gerekir.

Çağrı Merkezi Çağrı Listeleri Kullanarak Yeni Çağrı Kayıtları Oluşturma

Hem "Gelen Aramalar" hem de "Giden Aramalar" ekranındaki "Çağrı Listesinden Seç" butonuna basabilirsiniz.

"Çağrı Merkezi Çağrı Listesi" açılacak.

Kaydı yeni bir aramaya göndermek için her bir arama listesinin yanındaki "Gönder" butonuna basabilirsiniz.

Bilgi Talebi