Sıkça Sorulan Sorular
Bakım ve Destek
Kurulum ve sonrasında program destek hizmetiniz var mı?

Kurulum ve sonrasında ERP programımızın destek hizmeti bulunmaktadır. Çözüm sağlayıcı bir ERP şirketi olmamız, bakım ve destek konusuna son derece önem vermemizi gerektirir.

Kurulum ve Bakım - Destek süreçleriniz nasıl ilerlemektedir?

ERP kurulum ve bakım süreçlerinde hedeflenen, en kısa sürede sistemimizin kritik süreçlerini çözümleyerek sizlere daha iyi bir hizmet sunmaktır.

Destek konusunda ise, müşterilemize web tabanlı bir yazılım olmamız sebebiyle öncelikli olarak telefon ile destek verilir. Buradaki en büyük özelliğimiz, iş ortaklarımız ile aynı ekranları görebilmek ortada tek bir platform olmasıdır. Hedefimiz her zaman en hızlı ve iyi bakım ve destek hizmetini vermek. Bu sayede çözümler hızlı bir şekilde üretilir.

Destek taleplerim Minerva ekibi tarafından nasıl değerlendirilir?

Paylaştığınız bütün destek talepleri Minerva İş Yazılım ürünlerini geliştirmemiz için önemlidir. Destek ekibimize ilettiğiniz destek talepleri, ürün ekibimiz tarafından değerlendirilerek geliştirme kararı alındığı taktirde planımıza alınır. Planlama esnasında talebin gelme yoğunluğu ve özelliğin etkileyeceği kullanıcı sayısına göre önceliklendirme belirlenir. Talebiniz ile ilgili bir destek planının olmadığı durumlarda ise destek ekibimiz size konu ile ilgili bilgilendirme yapıyor.

Destek hizmetinizi ne sıklıkla kullanabiliriz?

Danışman ekibimiz, Minerva sisteminin kullanımında her zaman yanınızdadır. info@minerva.com.tr adresine e-posta göndererek veya hafta içi 09.00 – 18.00 saatleri arasında (0212) 275 6032 numaralı telefonu arayarak bize ulaşabilirsiniz.

Versiyon güncellemeleri ne sıklıkla yapılıyor?

Minerva ürünlerinde, müşterilemizin talepleri doğrultusunda sistemde oluşan aksaklıkları gidermek için yılda ortalama 1 – 2 kez versiyon güncelleme işlemi yapılarak, bu versiyonlarda yeni geliştirmeler ve önceki hatalardan düzeltmeler yapılır.