Pazar Potansiyeli ve Segmentasyonu

Hedef pazar ile ilgili tüm bilgilere kolay erişim

Minerva Yazılımı firmalar için yeni pazarlarda karar verme süreçleri üzerinde, potansiyel pazar araştırması yardımcı olur. Bu araştırmalar sayesinde karar vericiler :

  • Hedef pazar tüketicilerinin mevcut ihtiyaçlarını öğrenebilir,
  • Piyasadaki mevcut marka ve ürün tercihleri hakkında fikir edinebilir,
  • Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi hakkında bilgi edinebilir,
  • Üstünlük sağlayabilecek avantajları saptayabilir,
  • Piyasadaki ihtiyaçlara paralel fırsatları tam olarak belirleyebilir,
  • Genel pazar hakkında bilgi edinmek için markanın rakip markalara karşı konumlandırılması

Yazılımımız, segmentasyon çalışmalarında stratejik öneme sahip araştırma yaparak, tüketici tutum ve davranışları hakkında bilgi edinme projesine katkıda bulunmaktadır. Hedef segmentlerin sayısı, büyüklüğü ve kalitesi araştırmalardan elde edilen verilerle karşılaştırılabilir. Araştırmanın sonunda, tüketici grubunun özellikleri, tüketici segmentine odaklanması gereken potansiyel pazar alanı, reklam ve tanıtım planları hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Bilgi Talebi