Bunun için, "Merkezi Bankalar" butonuna basmanız gerekir.
Mevcut tüm bankalar listelenecektir. Not : Bir şirkette, merkez kartlardan birini seçerek bir banka oluşturduysanız, aynı şirketteki "Merkez Bankalar" butonuna bir daha bastığınızda, oluşturduğunuz banka gönderilecek bankalar arasında görüntülenmeyecektir.
İlgili "Gönder" butonuna basarak bir banka seçtikten sonra, kurumsal kayıtlarda birlik sağlayan "Merkezi Kayıt ID" ve banka hakkında gerekli bilgiler master karta aktarılacaktır.
İletişim Bilgileri
Minerva'da, iletişim bilgileri master kartlarının "İletişim" sekmesi altında tutulur.
Adres Ekleme
"İletişim" sekmesi altında, merkez olarak kullanılacak bir "Adres" tanımlayabilirsiniz.
Not : Bu adresi aşağıda açıklandığı gibi "Organizasyonel" sekmesi altında da tanımlayabilirsiniz.
Telefon Numaraları, E-Posta Adresleri ve Sosyal Medya Hesapları Ekleme
Telefon numaralarını, e-posta adreslerini ve sosyal medya hesaplarını "İletişim" sekmesi altında da saklayabilirsiniz.
Burada, sabit hat telefonu, cep telefonu vb. gibi bazı iletişim bilgileri alanları görüntülenir. Gerekli alanları doldurabilirsiniz.
Mevcut alanlara daha fazla iletişim bilgisi alanı eklemek için, "İletişim Kanalı İşlemleri" bölümünde açılan "Yeni İletişim Kanalı" kutusundan bir İletişim Kanalı Tipi seçmeniz gerekir.
Bu, seçilen iletişim kanalı tipi için başka bir iletişim bilgisi alanı oluşturacaktır.
Bankanın tüm iletişim bilgilerinin son yetkilendirme statüsünü görüntülemek için "İletişim Statüsü" butonuna basabilirsiniz.
İletişim Onayı Formları Oluşturma
"İletişim" sekmesinin altındaki "İletişim Yetkilendirme Formları" butonuna bastıktan sonra, sistemde yeni bir iletişim onayı formu kaydetmeye başlamak için "Yeni" butonuna basmanız gerekir.
"İletişim Birimleri" bölümünde, mesajlaşma ve telefon görüşmeleri için mevcut olan tüm iletişim bilgileri ( bunlar İletişim Tipi olarak belirtilmiştir ) - kayıtlı e-posta adresleri, her türlü telefon numarası vb. gibi - tüm Mesaj Gönderme Grupları için listelenir ( bunlar Mesaj Tipi olarak belirtilmiştir ). İletişim izinlerini belirtmek için açılan "İletişim İzni" kutusundan aşağıdaki seçeneklerden birini seçebilirsiniz.
Tanımsız : Bu varsayılan seçenektir, bir kişi izni için kullanılabilir hiçbir bilgi yoksa, olduğu gibi bırakabilirsiniz.
Evet : Banka tarafından iletişim izninin verildiğini gösterir.
Hayır : İletişim izninin banka tarafından reddedildiğini gösterir.
"Kredi Kartı Numarası", "Kart Kısa Kodu", "Kart Tipi", "Karttaki İsim", "Geçerlilik Tarihi", "Güvenlik Kodu [CVV2]" ve "Şifre" gibi ayrıntılı bilgileri saklayabilirsiniz.
Kişileri Belirleme
Kişileri "Organizasyonel" sekmesi -> "Kişiler" sekmesi altında belirleyebilirsiniz.
Pencereden bir "İş Ortağı" veya "İlgili Kişi" seçtikten sonra açılan kutudan bir "İlişki Tipi" ( -> CPR - ilgili kişi ) ni seçebilirsiniz.
Banka Şubeleri Oluşturma
"Organizasyonel" sekmesi altında -> "Organizasyon" sekmesi, bir bankaya şube ekleyebilirsiniz.
Not : Bir banka kaydını silmek için öncelikle bankanın şube kaydını / kayıtlarını silmeniz gerekir.
Merkezi Şubelerden Seçim Yaparak Şube Ekleme
Banka [ Merkezi ] için oluşturulan şubeler arasından seçim yaparak bir şube oluşturabilirsiniz.
Bunun için, "Merkezi Şubeler" butonuna basmanız gerekir.
Mevcut tüm şubeler listelenecektir.
İlgili "Gönder" butonuna basarak bir şube seçtikten sonra, kurumsal kayıtlarda birliği sağlayan "Merkezi Kayıt ID" ve şube ile ilgili gerekli bilgiler "Yeni Banka Şubesi" ekranına aktarılacaktır.
Şubeler İçin Finansal Hesap Bilgileri
Yeni şubeye ait "Banka Şubesi Kodu" ve "Banka Şubesi Adı" nı belirlediğinizde, "Finansal Hesap Bilgileri" alanı sistem tarafından otomatik olarak doldurulacak ve ekran kaydedildikten sonra finansal hesap bilgileri "Banka Şubesi Bilgileri" ekranının "Ticari" sekmesi
-> "Hesaplar" sekmesi altında görüntülenecektir.
"Ticari" sekmesi altında -> "Hesaplar" sekmesi, "Yeni" butonuna bastıktan sonra, birden fazla hesap ekleyebilirsiniz.
Minerva'da, şubelere ait iletişim bilgileri "Banka Şubesi Bilgileri" ekranındaki "İletişim" sekmesi altında tutulmaktadır.
Şubeler İçin Adresleri Ekleme
"Banka Şube Bilgisi" ekranının "İletişim" sekmesi altında, merkez olarak kullanılacak bir "Adres" tanımlayabilirsiniz.
Şubelere Telefon Numaraları, E-Posta Adresleri ve Sosyal Medya Hesapları Ekleme
Ayrıca, "Banka Şubesi Bilgileri" ekranının "İletişim" sekmesi altındaki telefon numaralarını, e-posta adreslerini ve sosyal medya hesaplarını saklayabilirsiniz.
Burada, sabit hatlı telefon, cep telefonu vb. gibi bazı iletişim bilgileri alanları görüntülenecektir. Gerekli olanları doldurabilirsiniz.
Mevcut olanlara daha fazla iletişim bilgisi alanı eklemek için, "İletişim Kanalı İşlemleri" bölümündeki açılan "Yeni İletişim Kanalı" kutusundan bir İletişim Kanal Tipi seçmelisiniz.
Bu, seçilen iletişim kanalı tipi için başka bir iletişim bilgisi alanı yaratacaktır.
Banka şubesinin tüm iletişim bilgilerinin son yetkilendirme statüsünü görüntülemek için "İletişim Statüsü" butonuna basabilirsiniz.
Şubeler İçin İletişim İzni Formları Oluşturma
"Banka Şubesi Bilgileri" ekranının "İletişim" sekmesi altındaki "İletişim Formları" butonuna bastıktan sonra, sistem içerisinde yeni bir iletişim onayı formu kaydetmeye başlamak için "Yeni" butonuna basmanız gerekmektedir.
"İletişim Birimleri" bölümünde, mesajlaşma ve telefon görüşmeleri için mevcut tüm iletişim bilgilerini ( bunlar İletişim Tipi olarak belirtilmiştir ) - kayıtlı e-posta adresleri, herhangi bir telefon numarası vb. gibi - tüm Mesaj Gönderme Grupları olarak listelenir ( bunlar Mesaj Tipi olarak belirtilmiştir ). İletişim izinlerini belirtmek için açılan "İletişim İzni" kutusundan aşağıdaki seçeneklerden birini seçebilirsiniz.
Tanımsız : Bu varsayılan seçenektir, bir kişi izni için kullanılabilir hiçbir bilgi yoksa, olduğu gibi bırakabilirsiniz.
Evet : Banka şubesi tarafından iletişim izni verildiğini gösterir.
Hayır : İletişim izninin banka şubesi tarafından reddedildiğini gösterir.
Şubeler İçin İletişim Belirleme
"Banka Şubesi Bilgileri" ekranının "Organizasyonel" sekmesi - > "Kişiler" sekmesi altındaki kişileri belirleyebilirsiniz.
Pencereden bir "İş Ortağı" veya "İlgili Kişi" yi seçtikten sonra açılan kutudan bir "İlişki Tipi" ( -> CPR - ilgili kişi ) ni seçebilirsiniz.