Sistem Geliştirme Konu ve Talepleri

Minerva'da, Sistem Geliştirme İş Ortakları 'nın Sistem Geliştirme Kullanıcıları, Minerva geliştiricileriyle iletişime geçmek için sistemdeki Sistem Geliştirme Konu - Talep Tipleri için, "Sistem Geliştirme Konu - Talepleri" oluşturabilir.

Konunun ilerleyişini de izleyebilirsiniz.

Konu Bilgisini Belirleme

Açılır kutudan bir Sistem Geliştirme Konu Tipi seçtikten sonra, bir "Konu Tanımı" yazmanız gerekir.

Sisteme giriş yapan kullanıcı, sistem tarafından otomatik olarak Konu Sahibi olarak gösterilir. İsterseniz, açılır kutudan başka bir kullanıcı seçerek değiştirebilirsiniz.

Ayrıca, Konu Açılış Tarihi sistem tarafından otomatik olarak gösterilecektir ve eğer isterseniz, takvimden başka bir tarih seçerek değiştirebilirsiniz.

Sonra açılır kutulardan seçerek aşağıdaki noktaları belirlemeniz gerekir.

  • İlişkili Proje : Açılır kutudan bir Sistem Geliştirme Projesi seçmelisiniz.
  • Öncelik : Açılır kutudan Normal / Orta / Yüksek seçerek konunun önceliğini belirlemelisiniz.
  • Önem Derecesi : Açılır kutudan Normal / Orta / Yüksek seçerek konunun öncelik derecesini belirlemelisiniz.

Daha sonra, isterseniz aşağıdaki noktaları da belirleyebilirsiniz.

  • Planlanan Kapanış Tarihi : Konu için hedeflenen kapama tarihiniz varsa, takvimden seçebilirsiniz.
  • İlişkili Proje Adımı : Açılır kutudan bir Proje Adımı seçebilirsiniz.
  • İlişkili Modül : Açılır kutudan bir Uygulama Modülü seçebilirsiniz.

Konunun Ayrıntılı Açıklamasını Belirleme

"Ayrıntılı Açıklama" sekmesi altındaki konunun ayrıntılı bir tanımını yazabilirsiniz.

Konuya Belge Ekleme

Belge eklemeniz gerekirse, bunları "Belgeler" sekmesi altına ekleyebilirsiniz.

"Yeni Belge" butonuna bastıktan sonra, bilgisayarınızda bulunan bir belgeyi seçip ilgili sistem geliştirme konusuna ekleyebilirsiniz.

Birden fazla belge ekleyebilirsiniz.

İletişim Süreci Kayıtları

Minerva geliştiricileri ile "İletişim Süreci" sekmesi altında iletişim kurabilirsiniz.

"Konu Sahibi İletişim Kayıtları" bölümündeki "Yeni" butonuna basıp geliştiriciye iletmek istediğiniz şeyleri kaydedebilir ve daha sonra "Sistem Geliştirici İletişim Kayıtları" bölümünde bulunan geliştiricinin yanıtını / kaydını görüntüleyebilirsiniz.

Bu şekilde birbirinizle temasta kalabilir ve durum hakkında iletişim kurabilirsiniz.

Konunun Gelişimini Takip Etme

Aşağıdaki bilgileri görüntüleyebilir ve "Tanım" sekmesi altında konunun ilerleyişini izleyebilirsiniz.

Konu Statüsü Yönetimi

Konunun ilerleyişini belirtmek için aşağıdaki konu statüleri açılır kutudan seçilebilir.

  • OPN - Açık
  • ONG - Devam Ediyor
  • CLS - Tamamlandı
  • TST - Test Süreci
  • CAN - İptal Edildi
  • LTR - Sonraki Aşama

Ayrıca Konu Kapanış Tarihi bu bölümde gösterilebilir.

Geliştirme Bilgilerini Görüntüleme

Geliştirici tarafından oluşturulan aşağıdaki bilgileri de görüntüleyebilirsiniz.

  • Sözleşme Tarihi
  • Sorumlu Geliştirici
  • Geliştirme Statüsü
  • Son Aksiyon Tarihi
Bilgi Talebi