Tüm müşteriler detaylı "Rapor Parametreleri" ne göre analiz edilebilir.
İletişim İzin Belgesi Olanlar
Ek olarak, "İletişim İzin Belgesi Olanlar" rapor şablonuna basarak müşterilerinizin iletişim izni verip vermediğini raporunuzda görüntüleyebilirsiniz.
Rapor Kolon Tanımları
Raporunuzda, varsayılan rapor kolonlarından farklı kolonlar görüntülemek istiyorsanız, daha fazla kolon seçebilir veya "Rapor Kolon Tanımları" sekmesi altında mevcut sütunların seçimini kaldırabilirsiniz.
Rapor Kişiselleştirme
Aynı rapor parametrelerini sık kullanıyorsanız raporunuzu kişiselleştirebilirsiniz.
Rapor parametrelerini seçtikten sonra, "Rapor Kişiselleştirme" sekmesi altında, kişiselleştirme işlemini başlatmak için "Yeni" butonuna basabilirsiniz.
Kullanım yetkisi açılır kutusunda "Genel Kullanım" seçimi yaparsanız; kişiselleştirme kaydı tüm kullanıcılar için geçerli olacaktır.
"Bana Ait" seçimi yaparsanız; kişiselleştirme kaydı sizin için geçerli olacaktır.
Ekranı kaydettikten sonra bu yetkilendirme "Detay" bölümünde gösterilecektir.
Rapor parametrelerini kaydetmek için "Filtreleri ve Sütunları Kaydet" butonuna basabilirsiniz.
Bu parametreleri varsayılan olarak istiyorsanız, "Default Olsun" butonuna basabilirsiniz.
Bu parametreleri istemiyorsanız, "Default Olmasın" butonuna basabilirsiniz.
Raporu varsayılan olarak işaretlemediyseniz, raporu bir daha kullanmak istediğinizde standart biçim görüntülenir. Kişiselleştirilmiş raporunuzu görüntülemek için "Raporu Seç" butonuna basmanız gerekir.
Raporu Dökme
Yukarıdaki seçimleri tamamladıktan sonra, "Rapor" butonuna basabilirsiniz. Bu, filtrelere göre raporu çalıştıracaktır.
"Dökülmüş Raporu Göster" İşlevselliği
Rapor üzerinde çalışırken filtreleri kontrol etmeniz gerekebilir.
"Rapor" butonuna basarsanız, rapor tekrar çalıştırılır.
İlk raporu aldıktan sonra herhangi bir işlem yapıldıysa, rapor değişecektir.
Raporun mevcut duruma değiştirilmesini istemiyorsanız; başka bir deyişle, raporun ilk halini görüntülemek istiyorsanız, "Listelenen Raporu Göster" butonuna basabilirsiniz.