"Notlar" sekmesi altında, Çağrı Merkezi’nde görüşme sırasında alınan notları görüntüleyebilirsiniz.
Teknik Servis Talimatları
"Talimatlar - Yapılan İşler" sekmesi -> "Servis Talimatı" alanı altında, Çağrı Merkezi'nde oluşturulan talimatları görüntüleyebilirsiniz.
Yapılan İşin Kaydedilmesi
"Talimatlar - Yapılan İşler" sekmesi -> "Yapılan İşler" alanı altında Teknik Servis'te yapılan işleri kaydedebilirsiniz.
Servis - Yedek Parça Kayıtları
"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında, teknik servis işlemi için verilen servis ve serviste kullanılan yedek parçaları kaydetmek için bir ürün ve / veya servis ürünü seçebilirsiniz.
Ödeme Tipi
Aşağıdaki ödeme türlerinden birini tanımlamanız gerekir :
CHG - Ücretli
NGR - Garantili Ücretsiz
NCT - Sözleşmeli Ücretsiz
NCH - Ücretsiz
IGR - Garantili Ücretsiz [Faturalanacak]
ICT - Sözleşmeli Ücretsiz [Faturalanacak]
ICH - Ücretsiz [Faturalanacak]
Stok İşlem Tespiti
Bir stok hareketi işlemi olup olmayacağını belirleyebilirsiniz.
"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçtiğiniz "Ücretlendirme Türü" ne göre, aşağıdaki faturalandırma durumlarından biri "Araç Servis - Bakım İş Emri Bilgileri" ekranının "Tanım" sekmesi altında gösterilecektir :
Kapatma İşlemine Gerek Yok
Faturalandırılacak Öğeler Var
Tüketilecek Öğeler Var
Faturalandırılacak ve Tüketilecek Öğeler Var
Tamamen Kapalı
Fatura Oluşturma
"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçmiş olduğunuz "Ücretlendirme Türü" ne göre, çağrılacak öğeler varsa, "Fatura Yarat" butonu görünecektir.
Bir fatura oluşturmak için üzerine basabilirsiniz.
Tüketim Fişi Yaratılması
"Servis" sekmesi -> "Servis - Yedek Parçalar" sekmesi altında seçmiş olduğunuz "Ücretlendirme Türü" ne göre, tüketilecek eşyalar varsa, "Tüketim Yarat" butonu görünecektir.
Fişi oluşturmak için üzerine basabilirsiniz.